20 de març 2009

Inauguració

Em disposo a inaugurar aquest blog, aprofitant que és el meu sant.


No sé que es suposa que s'ha de fer ara, obrir una ampolla de xampany o algo així? bueno que cadascú s'imagini l'inauguració com més li agradi. La meva és davant de l'ordenador (obviament) cansada, amb feina sense fer, parlant pel messenger i intentant agregar l' "enmig de la neu" mentres sopo truita a la francesa amb uns panets torrats que, després de la cara baguette, és lo més semblant a un bon pa.


Lo que es diu en aquests casos: intentaré actualitzar sovint. Encara que sincerament, això d'escriure no m'agrada massa, així que no sé fins a quin punt el meu sovint és el mateix que el vostre. Però s'intentarà que els sovints siguin lo més pròxims possibles.


Les primeres entrades, ja ho dic ara, seran dels dies que molts de vosaltres ja heu vist pel facebook o us he explicat pel msn, o que directament heu viscut vosaltres mateixos. Però es que encara que sembli estrany, no tothom té facebook o msn.


No sé si és una inauguració tant formal com algú voldria però, he modificat moltes paraules intentant fer-la maca, així que si més no s'hi intenta aproximar.



Bueno crec que no em deixo res.



Ah sí, lo més important!



BENVINGUTS A 64º08'30''N 21º55'55''W!!!!!

6 comentaris:

  1. Hehehehe, siii que ho és! Felicitats!!! Hehe, que passis un bon dia del sant, encara que allà ningu sàpiga què és això de celebrar un dia segons com et dius! Hehe Ja et vaig dir que m'agrada el titol del blog, és original.

    ResponElimina
  2. Merci!!!
    Ningú dels pocs que els hi he dit saben que és. L'alemana diu que algo li sona però que no el celebra, així que...
    No m'ho havies dit... al estiu el cambiaré, ja el tinc pensat! lo que no sé si el faré servir massa més quan torni!

    ResponElimina
  3. Aquí molta inauguració però poca teca, eh?! :P Va, que estem tots pendents!

    ResponElimina
  4. Ves noia...
    Ara pensava actualitzar però tinc feina i sempre hi ha aquest remordiment de "no! fes el treball" tot i que porto tota la tarda assentada davant del ordenador sense fer res...

    Nena que acaparem tots els comentaris!!!jaja

    ResponElimina